Treeningud


 

Tagasi

Treening toas

Kui ilm õues treenimist ei soosi, siis palun siis üks video harjutustest mida teha toas.

Treening toas

 

 

 

Kodune füssikava   2020

Soojendusjooks vähemalt 15 min

Täheke selili 16x   +   täheke kõhuli 16x   +   3x6 rahulikku kontrollitud sügavkükki (täitsa alla kannad vastu tuharat, selg sirge!)

 

1.      Eestoenglamang – hüpe vasaku käe kõrvale+tõstad vasaku käe üles - hüpe tagasi toengusse- hüpe keskele varbad käte juurde - hüpe tagasi -  hüpe parema käe kõrvale-tõsteparem käsi üles – hüpe tagasi toengusse.  X 3

2.      Seis käed ülal. Käed maha, kõnd kätega ette toenglamangusse – kätekõverdus + liikumine kolmnurkasendisse ja ühe käega vastasjala puudutus (paremaga vasakuga vaheldumisi) – liikumine tagasi toenglamangusse ja kõnd tagasi jalgade juurde ja tõused üles + käte sirutus üles.  X 10

3.      Põlvitusest sirge ja püstise seljaga laskumine istesse, kandu puudutada tuharaga siiski ainult korraks.  X 15

4.      Good morning ühe jalaga - Seis ühel jalal, vastasukäega vastasjala puudutamine, teine jalg liigub sirgelt taha üles. Hoia selg sirge ja võid kätte võtta 0.5 L joogipudeli (vett täis ikka J) Mõlema jalaga 12x

5.      V-iste jalad üleval. 1 L pudeliga põranda puudutamine paremalt- vasakult ja siis varbad. X 10

6.      Toengpõlvitus küljel, pealmine jalg sirge. Sirge jala tõsted 3x + puusadega laskuda kükki kandade lähedale 3x.  X 6 mõlemale poole. ( ehk siis ühele poole korraga (3+3)x6 )

 

 

Harjutused 1-6 sooritada 2 ringi esimesel nädalal ja teisel nädalal teha 3 ringi. Nädalas seda treeningut teha 2 korda.




Näita: 1 kuu   2 kuud   3 kuud

E
T
K
N
R
L
P

Meie toetajad ja partnerid



 



Spordikool